Wie zijn wij? - Reisverslag uit Boven-Leeuwen, Nederland van stagefilipijnen - WaarBenJij.nu Wie zijn wij? - Reisverslag uit Boven-Leeuwen, Nederland van stagefilipijnen - WaarBenJij.nu

Wie zijn wij?

10 Maart 2014 | Nederland, Boven-Leeuwen

Hallo allemaal!

Hier gaan wij hulp bieden aan een aantal instellingen.

• 24 April 2014 - 22:34

ANNY:

leuk

Hallo allemaal! Wij zijn Roos Awater, Arno Vissers, Martijn Meijer, Senna van Gemert, Jolein Cillissen, Moniek Huisman en Evi de Kadt. Als derdejaars studenten van de opleiding verpleegkunde op het ROC Nijmegen vertrekken wij 21 april voor drie maanden richting de Filipijnen. Na een reis van ongeveer vijfentwintig uur komen we aan bij het plaatsje Calinan, ten zuiden van de Filipijnen. Hier gaan wij hulp bieden aan een aantal instellingen. Via dit blog kun je volgen wat wij met jullie financiële steun mogelijk kunnen maken!

Actief sinds 10 Maart 2014